Comunicat: Àrea de Comunicació en Femení i Àrea de sòcies i socis

En aquest cas, com a dos casos singulars, incorporem en el nostre dia a dia la Comunicació en Femení de la mà de la Gemma Cernuda, una incorporació que no deixa indiferent.

D’altra banda, també us presentem a Serafí Gàzquez, un comunicador inquiet que matina molt, el qual gestiona la Comunicació Estratègica combinada amb la Comunicació Conscient i que està entre Presidència i l’Àrea de Comunicació, aquesta darrera Àrea serà presentada en els pròxims dies amb tots els seus components i la resta d’Àrees.

gemma cernuda
Gemma Cernuda-Canelles
Comunicació en Femení a passió, seny i planter
gemmacernuda@seny.barcelona

Pionera de la Comunicació en Femení a Espanya. Fundadora de l’agència ELLAS DECIDEN; Màster de Gestió de la Comunicació per la UB o imparteix classes; Conferenciant, autora i contertulià sobre Branding, Feminisme i Comunicació.Ha estat top 100 d’Espanya en dues ocasions i TED Speaker. Ha crescut en l’empresa familiar, es Patrona de la Fundació ARED (Fundació per a la Reinserció de Dones), mare de dos fills i li encanta corre Marathons.

serafi gazquez
Serafí Gàzquez Moya
Comunicació Estratègica a passió, seny i planter
serafigazquez@seny.barcelona

Emprenedor, empresari, editor i culé número 59198. Actualment, dedicat a crear i implementar negocis en temps rècord, incrementar vendes i/o millorar la comunicació conscient a les empreses o projectes. Apassionat de la comunicació visual i conscient que transmeten les marques. Pare d’un petit culé i li encanta cuinar pels qui més estima.

Post A Comment