Comunicat: l’Àrea de Premsa

Equip de Premsa

Comunicat: l’Àrea de Premsa

Volia comunicar-vos que avui fem el kick-off de la precandidatura Passió, Seny i Planter. Ja podem començar a visualitzar el treball que el meu equip i jo hem realitzat aquest darrer any, i que hem plasmat en la Carta de Compromís (Programa) que farem pública en els propers dies en una presentació oficial.

Mentrestant, m’agradaria mostrar-vos una part de l’equip: els professionals i companys que gestionen l’Àrea de Premsa. Us presento a en Juan Manel Guillén, General Managerde la Candidatura; a en Toni Buira, portaveu i cap de premsa; a en Marc Alà, encarregat de la premsa digital i les xarxes socials; i a l’Alberto Rodilla, responsable de les notes de premsa,  programa i l’estratègia digital

Aprofito l’avinentesa per donar-vos les gràcies pel treball que feu i per ajudar-nos en tot el possible. Tenim clar què volem i sabem què necessita una institució com el FC Barcelona. Retornarem el seny al club i la il·lusió a les sòcies i als socis, i farem aflorar els valors que transmet el “més que un club” al nostre país i arreu del món.

Sense allargar-me més, remarco que volem liderar aquest canvi i aquesta nova etapa. Estem convençuts que ens emocionarem de nou amb Passió, Seny i Planter.

Lluís Fernández Alà

Precandidat a President del FC Barcelona